Question en attente de réponse
Hello.
I forgot my password to log into my personal account. I requested a new one by SMS, I received it, but when I try to use it, I get the following message:
"Vous avez fait plusieurs saisies erronées. Pour votre sécurité, nous vérifions qu'un robot n'est pas en train de se connecter"
Could you help me solve this?
Thank you in advance.
Alexandros
Les réponses
Hello,
I invite you to try to log in again respecting the minutiae and capital letters of the PIN. I invite you not to write the "." final code.
Keep me informed.
Melanie.
I was already respecting minute and capital letters. I tried again, just in case, and still it's not working.
Alexandros
In order to take care of your request, I just sent you a private message.
See you soon.
Melanie.
Mélanie a répondu
Alexandros a répondu
Mélanie a été sélectionné comme meilleur répondant
Mélanie a répondu
Alexandros a posé une nouvelle question
Nous utilisons des cookies techniques nécessaires au bon fonctionnement du Forum La Poste Mobile ainsi que des cookies statistiques permettant d’améliorer l’intérêt et l’ergonomie de nos services (cookies Google Analytics). Ces cookies statistiques ne sont utilisés qu’avec votre accord. Vous pourrez retirer votre accord à tout moment.