Question en attente de réponse

Thème
Votre téléphone / Votre SIM

ma 5G ne fonctionne pas

J’ai souscrit à l’option 5G, mais ça ne fonctionne toujours pas. Pourtant j’ai un iPhone 13 qui est compatible. Je suis pourtant dans la zone 5G

TTDRX
TTDRX

TTDRX

1 / 100
jeton
Niveau
0

Les réponses

Hasnae
Hasnae

Hasnae

3012 / 5000
jetons
Niveau
3
Equipe La Poste Mobile

Bonjour TTDRX,

Si je comprends bien, vous ne captez pas le réseau 5G avec votre ligne mobile et avec votre téléphone iPhone 13, c'est bien cela ?

Hassnae

dge44
dge44

dge44

207 / 750
jetons
Niveau
1

Wearing cowboy boots is a nod to American history and heritage, particularly the iconic imagery of the Old West. For many men, donning a pair of cowboy boots https://mencowboyboots.co.uk/ is a way to connect with that legacy and express their appreciation for western traditions and values.

Paprika
Paprika

Paprika

2908 / 5000
jetons
Niveau
3

Bonjour TTDRX,

Je ne sais pas si vous avez un autre pseudo sur le forum, il y a un autre utilisateur qui a le même souci que vous. Vous pouvez trouver la réponse ici https://forum.lapostemobile.fr/questions/3348380-impossib...

Bonne journée

DGME
DGME

DGME

11 / 100
jetons
Niveau
0

If your iPhone 13 is compatible with 5G but it's not working despite being in a 5G zone and having subscribed to the service, first check that 5G is enabled under Settings > Cellular > Cellular Data Options. Ensure your phone's software and carrier settings are up to date, and try restarting your device. If the issue persists, reset your network settings via Settings > General > Reset > Reset Network Settings. https://sites.google.com/view/dgmeinsider/home