Question en attente de réponse

Thème
Votre téléphone / Votre SIM

Bonjour, cliente depuis le 09/07/21, je n'ai toujours pas les 30 GO à ma disposition sur mon téléphone, pourquoi?

Je n'ai toujours pas les 30 GO d'internet prévu à mon contrat, car lorsque je regarde dans mes paramètres de données mobiles, j'ai toujours d'indiqué 2 GO, qui faisait partie de mon ancien contrat avec un autre opérateur, que se passe-t-il?

Agnès0784
Agnès0784

Agnès0784

1 / 100
jeton
Niveau
0

Les réponses

Bonjour Agnès0784,

Vous souhaitez faire le point sur votre dossier concernant l'enveloppe internet de 30go qui est dans votre forfait, c'est bien cela ?

Merci.
Jonathan.

sylviareidvq
sylviareidvq

sylviareidvq

55 / 100
jetons
Niveau
0

If you've deleted all the files you don't need and you're still receiving the "insufficient storage available" error message, you need to clear out Android's cache. https://www.tellpopeyes.biz/ (If you are running Android Marshmallow or later, go to Settings, Apps, select an app, tap Storage and then choose Clear Cache.)

Morgane
Morgane

Morgane

1330 / 2000
jetons
Niveau
2
Equipe La Poste Mobile

sylviareidvq
Thank you for responding to the request and your investment on the Post Mobile forum. Have a good day."

hanalana
hanalana

hanalana

11 / 100
jetons
Niveau
0

I came across this thread and your saw that you had a similar issue. Thank you so much for suggesting a solution to the problem. This really helped me. I will keep reaching back on this forum to have my queries resolved. Thanks once again.

https://milestoneapply.cards/wwwmilestoneapplycom/

Morgane
Morgane

Morgane

1330 / 2000
jetons
Niveau
2
Equipe La Poste Mobile

Hello hanalana , :)

I am delighted that the Forum has been useful to you.

I remain available if needed.

Have a good day and happy New Year's Eve.

Morgane.

Céline
Céline

Céline

5000 / 5000
jetons
Niveau
4
Equipe La Poste Mobile

Hello Maria,

What can I help you with ?

Céline